våren kanske är pågång?


Tiden bara rusar fram, vilket är skönt för det betyder att våren är här när som helst och sommaren närmar sig :) Idag är det 1 mars solen skiner, men det är fortfarande lite snö på marken. Jag är precis klar med städningen av lägenheten vilket känns rätt skönt. Nu är det bara att hoppas på det bästa. Om två timmar ska jag iväg och träffa barnfamiljen. Efter det skulle jag egentligen träna, men jag är fortfarande för sjuk för att träna. Så iställte ska jag ta en lång promenad ut till strandbadet och kanske lite längre ut mot kalkudden om jag orkar.

Ikväll får jag inte äta efter 8 vilket suger då jag alltid är så hungrig på kvällarna. Jag får inte heller äta frukost när jag vaknar för att jag ska ta ett blodprov där man måste ha fastat 12 timmar innan. kul (Y) !!

Men något som glädjer mig är iallafall att mamma och christoffer ska sova hos mig inatt. det blir mysigt!
Nu ska jag sminka mig och sedan sätta ut kissen på blocket :( usch !!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Evelina

KISSEN PÅ BLOCKET?!?! vad är detta? :(

2009-03-01 @ 17:34:06
URL: http://evelinavalgeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0