Vilken smärta!!!

Taylor Swift - You're Not Sorry

Alltså kan det bli mer oskönt?! Denhär smärtan/ömmheten går liksom inte att beskriva... Tänk er att någon fängslat era tänder och sen dragit åt som fan med en metalltråd :O Det trycker liksom på varandra ständigt och smärtan bara ilar upp i hela kinderna och läpparna. Och det värsta av allt är ju att den sitter ju fast där, så det går inte att göra någonting åt smärtan. Usch dethär är inte kul..jag får panik och vill bara rycka ut alla tänder.. känns som alla är lösa liksom :S Jag har iallafall tagit värktabletter nu och ska försöka mig på Gina idag iallafall.. vi får se om jag blir kvar hela dagen eller om jag går hem tidigare. Det blir iallafall ingen dans ikväll :(

Nu sitter jag här och försöker äta frukost, tror ni det går?! haha nej.. youghurt och flingor försöker jag peta i mig men det gör så sjukt ont i alla tänder.. det känns som att tugga på lösa stora stenar :S ah allså lika bra att lägga ner att försöka beskriva. ont gör det iallafall!!


Visste ni att 45 procent av alla ungdomar får tandställning
någongång i sin uppväxt och 20-30 procent av de får en räls.
Nej nu ska jag sluta att fördjupa mig i en metall-grunka..
Nu ska jag klä på mig lite nya kläder som jag köpte igår ;) det är ju bra att ha ginas kläder när jag jobbar där (Y)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0