You spin my head right round, right round

Idag har jag ännu ondare :O hur ska detta gå!! Soppa, glass och nudlar är mitt liv (Y)
Vaknade med mittbena imorse så jag får se om jag vågar mig ut med det :P det är så snyggt på alla andra medans jag själv känner mig jättekonstig. men det kanske bara är en vane sak?! Tänker ta en timmas lunch idag för jag har lite ärenden att uträtta under lunchen. Så slutar kl 5 på Gina idag ... buhuuu.. Kommer sakna ihjäl mig efter alla tjejer där.. vi har haft så himla kul tillsammans under de här veckorna. Och när jag slutar så möter självaste sötkakan upp mig och så ska vi gå på bio :) vi ska se män som hatar kvinnor, har höga förväntningar eftersom alla säger att den är så himla bra !!

Imoron är det lördag och då är det lite jobb först som gäller sen så är det partyyyy..och till de taggar jag med denhär låten!


jag blir ju helt tokig när jag hör den :O så himla braaa !!
Nu måste jag fixa lite saker. ha en bra dag! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du ska se att du snart kommer kunna äta riktig mat ;) Men precis när du fått den spänner det så mycket att det inte går! Och när du varit hos tandläkaren och spänt den.. Vet hur det känns, det är hemskt! Och låten är bra :) hihi

2009-03-13 @ 09:14:00
URL: http://fannyalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0