091009

Jag är uppe och relativt pigg, men däremot har jag spänningar i magen.. Jag är inte nervös eller något utan det är något annat, men nog inget farligt! :) Känns så konstigt att åka till skolan när man inte varit där på så länge. Vi ska ha genomgång inför provet som vi ska ha nästa vecka. Usch det går så dåligt för mig i entreprenörskurserna. Lever jag ett till liv, vet jag iallafall vad jag inte ska välja ;) haha.. Men snart slut, bara 215 dagar kvar!
12 Juni 13.00 springer vi ut! Kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv tror jag :D :D



Slutar tidigt idag, men kanske blir kvar längre ändå för måste arbeta med projektet. Vilket kasst påhitt tycker jag, rent jävla värdelöst. Jag blir så arg!! Jag ska försöka hålla mig borta från gymmet hela den här veckan också och sen börja lite smått nästa vecka..Det borde gå bra! Ska försöka få en tid med läkaren i veckan också och se hur mina prover ser ut.

Hoppas ni får en bra dag i skolan/på jobbet. PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0