Äntligen fredag!

Godmorgon alla pigga och glada!

Jag är iallafall pigg och glad och har sovit över 10 timmar inatt. Känner mig helt ny vilket känns skönt inför helgen. Slipper jag vara så trött så jag somnar ifrån sötnosarna. Jag är nyduschad och har nyss ätit frukost. Jag har även lyckats göra en inbakad fläta på mig själv också :O vad händer?! Har aldrig kunnat gjort förut (haha kan knappt göra vanliga).. Nu sitter jag hemma och väntar på att kl ska slå 11 så jag får åka till skolan. Vi ska ha diskussion semenarium idag på naturkunskapen. Vi ska prata om genetik och kloningar. Det bästa jag vet är arv och genetik och sen prata muntligt. Det är den absolut sista lektionen för denhär terminen. Bara en termin kvar av min skolgång. Kan inte beskriva känslan. Balen går av stapeln den 29 maj! :D Studentkryssningen den 17 april och studenten den 12 juni. Däremellan kommer det bli 100 dagarsfesten m.m. Så vårterminen kommer mest bli fest ;)

Det blir ingen tacos hemma hos mamma och pappa ikväll för mamma kommer hem så sent och jag ska ju ha annat för mig efter 8 någon gång! Så jag får tid på mig att städa och laga egen mat istället.. Men det går det också.

Nej jag måste upp och gå lite fick ont i ryggen .. puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

MEN VI DÅ?! :(

2009-11-20 @ 15:38:28
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0