Biljetter till New Moon!!!!!!!



Jag är så glad så glad, jag har biljetter til New Moon :D :D :D :D På lördag på lördag på lördag!! Älskade evelina kommer till mig så vi ska gå och se den! Betalde biljetter nyss!! wiii jag längtar så himla mycket. Kommer vara helt skadad efter filmen!!!!!  och på fredag blir det mys mys!! Hela helgen är planerad och det ser jag så mycket fram emot ..

Har kollat på Heartbreak Hotel och jag verkligen älskar den filmen, så himla härlig! Nu bytte jag nyss till 6:an där Paradise hotel går. Det har börjar riktigt bra, riktigt läckra killar också. Det gillar jag!!

Har inte pluggat ett jota ikväll.. haha undra hur det kommer gå imorgon.. Hoppas de mesta sitter från lektionern :) Säger godnatt nu för kommer inte skriva mer ikväll .. så godnatt med er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0