bröllop



Hur fin är inte den här bröllopsklänningen?! Åh jag vill nästan gifta mig nu...
Men finns så livslång kärlek att man klarar av att leva förevigt? Jag menar att det kan ju omöjligt finnas kärlek där hela tiden, mer att man älskar varandra och varit tillsammans så länge att man inte vill lämna varandra. Men jag tror inte på att man är kär hela tiden. Men det finns så mycket annat då som är viktigare och det är nog därför man lever kvar med varandra.. Jag vill egentligen inte gifta mig, inte om ni frågar mig nu.. men jag vill ha en såndär fin klänning och bröllopsmusiken. Jag vill känna mig som en prinsessa för ett ögonblick. Men vi får se hur det blir med det...

Jag blir hemma i några dagar, måste samla ihop mig själv! Mamma ska ringa tony imorgon också och prata med honom. Så vill ni inte läsa om massor av tankar och funderingar så borde ni nog skippa bloggen de närmaste dagarna framöver. Nu ska jag se på film och sen läsa min bok, måste koppla bort huvudet lite för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0