Bror!


tittut bakom brorsan för snart 2 år sen!

Min promenad ner på stan gick rätt så bra, hyrde en typisk tjejfilm som är så otroligt roande att kolla på när han ligger hemma och är sjuk. För övrigt har dagen gått fort tycker jag. Skulle egntligen ner med Emelie och kolla på Innebandy, men kom på mig själv med att vara för trött. Känner mig så sliten så vill inte visa mig bland så mycket folk heller. men det kommer :) Jag har ingen feber idag och knappt ont i halsen alls, men kroppen bär inte riktigt och jag är otroligt trött. Men men !!

Om en liten stund kommer Mamma och hämtar mig jag ska nämligen tillbringa kvällen i mitt gamla hem med min familj. Väldigt ovanligt faktiskt. Kommer väl vilja åka ifrån huset lika fort som jag kommer dit. Så mycket gamalt skit från den tiden så ångesten får mig att vilja springa och aldrig stanna. Jag är så glad för jag ska få träffa världens bästa bror, dock får jag inte krama och pussa honom så mycket som jag vill :( Få väl vara nöjd med att han är just MIN bror bara♥

Kanske skriver senare när jag kommer hem! Blir mat och idol där sen åker jag väl hem. Puss & Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0