Buuuhuuuu!



Hej Hej Hallå!! Livet är toppen!!! .... inte riktigt va!! mamma var här för en stund sen, hon handlade massor av mat till mig och så lagade hon middag åt mig också. Min älskade mamma♥ Hon ska komma varje dag nu tills jag blir frisk har hon lovat. Känner mig så himla ensam. Har suttit och läst om körtelfeber på internet också, vilket jag inte skulle gjort. Nu har det skrämmt upp mig ordentligt. Som att körtelfeber håller i sig upp till ett år, dock inte febern utan tröttheten..Hoppas jag har änglatur så jag blir frisk snabbt :) Nu ska jag försöka pilla ner lite glass i halsen och knapra lite mer smärtstillande. OCH TYCKA SYND OM MIG SJÄLV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0