Chill

Nu är jag hemma och jag han klart med ALLTING, inklusive hela samhällskunskapen.. Lämnade till och med datorn i skolan.. Jag är klar för hela veckan, nu blir det bara chill.. Sen se fram emot 3 månaders ledighet från äckel skolan. 2 månaders praktik på Gina Tricot i Eskilstuna (igen) och 1 månad jullov och där åker jag till egypten i slutet också :D Bara roligheter!

Nu ska jag pilla i mig något att äta och kolla på true blood! Sen vänta på att mami ska ringa och säga om det blir gymmet ikväll eller inte..


All the crazy shit I did tonight
those will be the best memories.
I just wanna let it go for the night
that would be the best therapy for me.


It's gettin' late but I don't mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0