dags att runda av kvällen


jag älskar oss!

Jaha då har ytterligare en dag gått.. livet bara rullar?! Men är nöjd med min dag och det är väl huvudsaken, har hunnit med förbaskat många inlägg idag också.. haha! Men det kanske är bra? För man är ju inte tvingad att läsa faktiskt....Imorgon ska jag ge mig på mitt första träningspass efter 5 veckors uppehåll, jag undrar hur det ska gå. Men ska börja jättelätt så jag inte överanstränger kroppen. Sen kommer jag succesivt öka med tiden. Jag ska tillbaka till min toppform som jag hade i somras. Mycket bra kondition och vältränade muskler. Nu är jag slapp och degig hela jag. haha!!
Jag fick inget mysigt sällskap ikväll men det får jag imorgon istället :) Men däremot kom mamma förbi och hälsade på, min älskade mami! Nu har jag nyss ätit två knäckermackor med ost på och druckigt en kom jättegott te. Det var faktiskt det te:t jag köpte ihelgen på julmarknaden.

Jag vill se Luftslottet som sprängdes i helgen:) Jag älskar de andra filmerna, grymt budskap och handling! men vi får se om jag har tur eller inte. För alla andra ska ju ut på krogen eftersom det är löningshelg. men jag är stark och står emot för både vila och dåligt om pengar.

Nu ska jag lägga mig i sängen och runda av kvällen med min bok. Godnatt med er sockerärtor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0