Det dalar nu!

Nu har jag blivit jättehängig igen :( Ont i huvudet, i hela kroppen och ont i halsen! Jag säger bara att kommer skiten tillbaka imorgon bitti så vet jag inte vad jag gör.. Resten av min vecka kommer vara totalförstörd och inget jobb i helgen..jag fullkomligt hatar dethär. Varför ska det ens finnas sånna här äckliga virus?! Håll tummarna för mig att jag bara är lite överansträngd och att jag vaknar pigg imorgon..

Emelie åkte hem för lite mer en än timma sen, jag har bara legat i soffan och vilat och kollat på andra avenyn sen dess. Jag som hade tänkt sitta uppe ett tag ikväll för att kunna sova längre imorgon, men vi får se hur länge min kropp pallar med dethär. Jag har trots allt en alvedon i kroppen. hjälper den? inte alls..

Nu ska jag kolla på one tree hill och true blood. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0