Första advent

MAMI MÅR BRA IGEN! :D

Idag har det rullat på ordentligt måste jag säga, gud så mycket folk vi har haft.. Men det är bara kul :) Idag jobbade en ny tjej hos oss vid namn mimmi.. Mycket trevlig tjej måste jag säga, duktig var hon också! Kom ifrån jobbet vid halv 6 och då stack jag direkt till gymmet och idag sprang jag faktiskt på bandet.. Inte hela tiden men varvade löpning och gång. Kände att det kanske blev lite hårt idag, mitt hjärta har låst sig. Ni vet en såndär låsning man kan få så när man andas spänner det.. Min släpper inte riktigt.. Men det var iallafall superskönt att komma dit.

När jag kom hem hämtade jag upp alla julsaker från förrådet och nu har jag lagat mat som snart ligger i magen. Ska snart sätta igång och julpynta lite, har inte såhär jättemycket saker. Men lite röda dukar här och där och lite tomtar. Det blir mys.. Nu har julmusiken åkt på i högtalarna också. kaaaating!


vad fan är det för fel på mig?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0