Drömmar



Jag drömmer väldigt väldigt sällan.. Eller ah alla drömmer ju varje natt, men jag menar de medvetna drömmarna som man minns dagen efter eller som man vaknar av mitt på natten. Kan inte minnas sist jag drömde en sådan dröm som jag minns. Men inatt drömde jag om msn :S Drömmen handlade om vilka som var inne på msn och inte. Imorse när jag vaknade så tänkte jag, shit vad sjuk dröm alltså. Vem drömmer om Live Messenger liksom?!
Oftast när jag drömmer också är det nästan alltid bara mardrömmar.. Varför är det så? Jag vaknar mitt inatten av tårar och panik. Att en dröm kan bli så verklighetsbaserad. Usch jag tycker det är läskigt..

Brukar ni ha konstiga drömmar?!

Kommentarer
Postat av: malin

mardrömmar kommer när man sover för varmt:)

2009-11-11 @ 18:42:19
URL: http://mallass.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Malin: jaha det visste jag inte, kanske ska sova med öppet fönster varje kväll istället då! (:

2009-11-11 @ 18:58:10
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0