Du är så yeah yeah wow wow

Jag, Emelie, Stina och Kim sitter i ett grupprum och jobbar. Vi har jobbaikapp lektion idag och det brukar alltid resultera till att man inte gör någonting alls. Precis som jag gör nu :P Det blir bara musik och massa skitsnack.. Men det är kul det med. Jag stannar till kl 2 istället för att åka hem 12. Ska äta och "plugga" lite..

Jag är otroligt fjantig när det gäller låtar. Jag gillar exempelvis alla låtar med chipmunks. Haha stina hatar det och de gör nog de flesta. En till låt jag inte kan få nog av är gyllene tider med jag går och fiskar.

Denna låten får mig att bli helt sprallig i hela kroppen. Vilken glädjehöjare! Min idol när jag var liten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0