Emelie!


Så liiiiiten tjej alltså!!!

Det var jättemysigt hemma hos mamma och pappa :) God mat fick jag också!! Nu sitter jag hemma hos mig men med mysigt sällskap från emelie!! Henne får jag pussa hur mycket jag vill för hon har redan haft körtelfeber så hon är immun. Hon är världens gulligaste och jag älskar henne så himla mycket.. Hon ska snart vidare och dricka.. Ja gud så kul....medans jag får stanna hemma och VILA! Duktig flicka! Men jag är skapligt trött efter dagen så det gör inte så mycket. Blir väl lite film och sen sängen skulle jag tro. För imorgon blir det en liten promenad till stumpan på jobbet och sedan ett mycket jobbigt avsked till min älskade alex :'( Nu ska jag mysa och pussa på min emelie (a) <3 hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0