En julgran i år och en saknad misse!

Viktigt med julgran!

Förra året hade jag ingen julgran eftersom jag hade en liten misse som käkade upp allt hon hittade, klättrade i gardinerna osv.. Skulle vara barr i hela lägenheten och en gran som tillslut låg ner över hela vardagsrummet. Min älskade phoebe, du är saknad skruttan!♥ (även om jag hatade henne efter att hon ätit sönder mitt headset)..
men i år tänkte jag faktiskt ta in en minigran i lägenheten. Jag måste ju också få ha lite julmys, pynta tänkte jag självklart göra och det gjorde jag förra året också.. men en gran är ju något extra =) haha lite sorligt att stå och klä granen själv kanske, men får ta hit mina bästa tjejer så får de hålla mig sällskap i julstöket.




min absoluta favoritbild, skruttan gäspar♥


dumma martin som lekte med henne och hans plast pistol ;P

jag saknar henne massor!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar henne också massor! :( någon som bet i fötterna varje gång man klev innanför dörren!<3

2009-11-25 @ 22:34:06
URL: http://emeliejennylinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0