Får jag presentera .....

....EMELIE NÄR HON NÅTT ÅLDER 50+!!!









okej ni som inte känner emelie så bra så ÄLSKAR HON ROSA! allt ska vara rosa, hade det funnits rosa krydda till maten hade det varit en av hennes favoriter. hon har nyss nått åldern 18 år, hon är mogen för att köra bil, köpa cigaretter, gifta sig, väljas in i riksdagen m.m. det skiter hon i ska jag säga er, flickan ska göra om sitt rum!! Rosa gardiner, rosa mattor, allt ska vara rosa. Hon önskade sig rosa tallrikar (tills hon skulle flytta hemifrån)... Det fick hon! Hennes största idol är Hello Kitty så ska ni någongång överraska henne med något och vill höra hennes decibelskrik så ska ni köpa något som har hello kitty på sig. Hennes säng är även prydd med hello kitty påslakan sett. Hon brukar även lägga över cigaretter i ett rosa cigarettpaket som hon hittat ute någonstans. Hon äger även två tröjor med hello kitty som är hennes favoriter. Kikar man ner i skorna så tittar det fram hello kitty strumpor också. Jag skämtar inte när jag skriver detta, hon är galen i kisskatten och färgen rosa. Hon är även en av de sötaste jag känner och henne kan man inget annat än älska!

Kommentarer
Postat av: bundis<3

guuuuuuud vad fint inlägg gumman! jag älskar dig hur mycket som helst! vi kommer alltid vara bundis ett och bundis två! och aldrig någonsin skiljas åt! du är.. ja, du är nog ta mig fan det bästa jag har helt enkelt. du är bäst älskling <3

2009-11-07 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0