Farbror ute på krogen

Okej jag har hur ont i magen som helst så kommer inte orka sitta här länge och skriva..
Kvällen igår började riktigt bra med en rolig och fartfylld förfest hos emelie. Bilder kommer :) Sen tog vi taxi in till bk, brukar vara roligare där än vad det var igår.. Men det var ändå skoj tycker jag. Men kvällens höjdpunkt var ju att det knackade på min axel när jag stod inne på bk lite sådär halft onykter. När jag vänder mig om äre min farbror. MIN PAPPAS BROR.. hahaha gud så jag skrattade! Han fullkomligt ägde dansgolvet mitt bland alla ungdomar och då snackar vi 40 + här ;) ah jag fick mig ett gott skratt iallafall.. Sen spelade han på blackjack och så fick jag pengarna !! Så gudans snäll han är.. Tack snälla, verkligen!♥

Nej nu måste jag bli av med smärtan sen blir det pizza med emelie .. mumms! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0