Fika på stan



Det var jättemysigt och fika, vi satt och fikade i 1 1/2 timma.. För mig blev det en mocca latte och en hård chockladbeskvi! Däremot var det inte lika mysigt när jag fick alla magsmärtor :( Jag hade så himla ont! Det är tufft att vara jag ibland.. Emelie följde med mig hem efter skolan och nu har jag nyss varit och solat. fröken skulle plugga historia medans jag var borta. Men hon hade inte rört sig från min dator på de 40 minuterna jag var borta. Satans latmaja alltså!!! Smiter från det mesta ;) Men nu sitter hon ner och har börjat.. haha känner mig som en liten mamma!

jag saknar träningen jättemycket :( jag mår verkligen dåligt när jag inte får röra mig.. Men snart snart!! =)

Imorgon ska hela klassen fika för vår mentor kommer sakna oss så mycket när vi inte ses på tre månader. Så han vill fika med klassen. Så himla gullig! Lilla tony♥

ikväll blir det troligtvis middag hemma hos emelie, mys!

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0