Första dagen bland småknoddarna


sommaren 08 är minnen!

Gud så trött jag är idag, jag orkar inte.. Vill bara lägga mig igen och dra täcket över huvudet! Men icke, första dagen på nya praktiken. Ska bli kul! Ungar i mitt hjärta, så det blir så bra :P haha .. Min hjärtlåsning har inte släppt än, så vilar från träningen i två dagar. Dethär skulle kaj se (skratt) att jag faktiskt kan vila från träningen i förståndigt syfte. Julpyntet kom jag inge vidare långt med igår eftersom jag fastnade med datorn, jävla nörd jag är. Har blivit så när jag haft körtelfebern, har inte funnits så mycket annat att göra liksom. Då har man skapat sig saker över nätet man kunnat finurla på..

Nu ska jag gå och göra mig i ordning och lämna mina mjukiskläder på hyllan :( buuäää! Hoppas ni får en bra dag på skolan eller jobbet. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0