Första dagen på Gina tricot för denhär gången!

Igårkväll kom en liten man med godis och glögg.. Godiset fick han moffa själv, men ni anar inte hur glad jag blev för glöggen.. Det är ju bara för gott alltså! Vi kollade på film och sen paradise hotel, vilket han somnade till haha!! Sen var det godnatt för hur kul är det att kolla på tv själv?!

Nu är jag färdig och ska sticka till bussen, första dagen på Gina tricot idag! Ska bli skitkul och jag saknar tjejerna där. Okej idag kommer jag börja min fattiga dag för nu kommer jag börja handla kläder. Det suger! Jag kommer hem 6 ikväll och då sticker jag direkt till tatueringsstudion där emelie ska sitta och pinas i någon timma. Får jag möjlighet så tar jag lite kort :)

Måste kila, ha en bra dag! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0