Fredagsmys!

Hejhopp nu är jag hemma från skolan, det har varit en jättebra lektion idag :) Vi har jobbat med frågor om genetik och det är någon som intresserar mig väldigt mycket. Sen har vi kollat på lökar, och saliv från oss själva i microskåp. Riktigt lebbigt! men jag jobbade på riktigt effektivt idag så ligger inte efter i något där iallafall..Mamma kommer snart och hämtar mig, det blir middag hos de. Hjortstek med klyftpotatis och beariesås. Till efterrätt blir det rabarberpaj med vaniljglass. Okej jag kommer äta ihjäl mig ikväll. Sen ska jag tillbaka hem vid 8 igen för då kirrar jag sällskapsspels kväll hemma hos mig.. Vi blir 5-6 stycken! hejdå alkoholen och fram med spel ;) haha..

Nu måste jag sticka.. Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0