Green!



Då var jag hemma igen, det var riktigt tungt att träna :( men jag gick snabbt på bandet i 30 minuter och sedan körde jag igenom mitt styrkeschema. Jag är rätt så pigg fortfarande så jag tror min kropp accepterade detdär, men det återstår och se imorgon om kroppen är sämre eller inte. Jag har även hunnit med och solat :) Påvägen hem köpte jag ägg och nu sitter jag här med en god omelett som jag har gjort. Bestående av svarta oliver, ägg, skinka och ost.

Mitt "alex in action" är slut för idag, nu ska jag bara ta det lugnt och så blir det massa mys ikväll.. Ska nog småstäda lägenheten lite och sen läsa.

Min älskade stina tog vaccinet igår och blev jättesjuk över natten :( Hög feber, ont i ryggen, jätteont i huvudet, kunde inte röra armen och mådde illa. Hon fick ingen sömn inatt stackarn. Lider så med dig skruttan. Så typiskt att du ska få det värsta! Tänker på dig mitt hjärta♥

Imorgon ska jag åka till södertälje och julhandla, där ska jag möta upp farmor för lunch. Det blir mysigt! Måste köpa nya träningsbyxor också, det är hål mitt i skrevet, haha!

PoK

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så söt! <3

2009-11-26 @ 17:41:41
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0