Himla tråkigt!



skolavslutning i sommras! bilden är tagen i min gamla lägenhet, saknar den ibland :(

Jag kommer inte vara kvar på Gina tricot längre, himla tråkigt eftersom jag tycker om tjejerna så mycket. Men just nu mår jag inte riktigt bra både psykiskt och fysiskt.. Så jag måste tänka på mig själv i första hand om allt inte ska bli en katastrof. Snart är julen här och jag vill gärna ta del av den utan att må så himla dåligt. Jag kommer istället vara på dagis och jobba med barn mellan 1-3 år.. Mindra timmar och mindre arbete. Jag måste även försvara mig lite här för jag är ingen lat människa som inte orkar slita för mitt arbete. Jag har alltid legat i till 100% och haft mål med vad jag vill och inte. Men nu får det blir såhär och det känns okej. jag älskar barn så! Jag börjar på måndag, så resten av veckan kommer gå till att bara vila och ta hand om mig själv lite.


Jag hoppas jag får sällskap ikväll!! behöver kramar!
Nu ska jag laga något att äta tror jag, har inte käkat något på hela dagen förutom lite frukost.

Kommentarer
Postat av: saga gullbrandsson

himla fin du är !!

2009-11-25 @ 20:27:40
Postat av: Alexandra

Saga: tack mitt fina hjärtegull! Du är otroligt fin du med, önskar jag såg ut som dig ibland faktiskt!

2009-11-25 @ 20:39:39
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0