Jag älskar mitt arbete


Bullen på huvudet fick vara med idag också eftersom jag vaknade med den :P

Har varit en kanondag på jobbet idag :D (saknade emelie, som tydligen inte skulle jobba) Herregud vilket dunderhumör jag haft.. Sprallig och glad hela dagen, jobbat smitidigt, städat snabbt och krossat glas .. hihi!! Något jag gör väldigt ofta.. Vill inte ens tänka på hur mycket jag har tagit sönder under mina 3 1/2 år inom restaurangbranschen.
Det var väldigt dåligt om kunder idag, men vi hade köpt in glögg så minst 5 koppar glögg har jag hällt i mig (a) ah glögg är ju bara för smaskit! Ackes familj kom i slutet och gud så fin familj han har, vilka underbara barn och fru. Sån sammanhållning önskar jag att jag också får i min familj. Den är nästan overklig..

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för heron city.. Blir hämtad 19.30 och sen blir det käk däruppe också :) Blir väl hemma ett inatt ungefär. Imorgon är det julmarknad här. Alltid så mysigt, men jag jobbar ju så kan tyvärr inte gå. Men jag har ju redan hunnit med en julmarknad så får väl nöja mig med det..

När jag cykla hem från jobbet så såg jag hur alla hade plockat fram julsakerna och advensljusstakarna sken vackert i fönstrena. När ska jag hinna pynta min lilla lägenhet? Får bli imorgonkväll efter gymmet.. För dit ska jag bannemej imorgon :D


Här är lite stuffs från igår :)

PoK/ alex

Kommentarer
Postat av: simon

porrtrosor :(

2009-11-29 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0