Jordens argaste människa!

Ja vad ska man säga.. kvällen började så bra och det blev en hel del skratta och glädje!! Men det vände på en sekund.. Förstår inte själva grejen med att lägga sig i andras liv?! Låt mig vara och låt mig göra vad jag vill. Jag är inte dum i huvudet och gör beslut som jag ångrar efter.. Jag gör det jag vill göra och inget annat. Mitt val, mina beslut och mitt liv!

Nu ska jag sitta här en stund sen ska jag sova, för imorgon jobbar jag! Ska bli skönt.. Sen ska jag träffa min älskling på kvällen, tror min andra älskling ska vara med också. Tur att jag har er iallafall<3

Puss o Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Stina

<3

2009-11-14 @ 13:06:40
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0