Kanske dags att erkänna lite saker


mitt muntra jag hade inget att göra..och trött är jag!

♥ har bott hemifrån i lite mer än ett år
♥ min dröm är att bli barnmorska
♥ har riktigt svårt att tycka riktigt illa om en människa
♥ höll på med kaninuppfödning, kaninhoppning, utställningar m.m. hade 13 kaniner som mest och höll på fram tills jag var 15 år med intresset
♥ är väldigt sällskapssjuk
♥ bland det bästa jag vet är att snickra och bygga saker
♥ tycker jättemycket om att gå osminkad
♥ det värsta som finns är att ligga hemma och ta det lugn en hel dag
♥ mitt humör svänger lika ofta som jag byter trosor, har inget med människor i min omgivning att göra
♥ blir lätt ledsen
♥ har ett ungerskt ursprung
♥ älskar skräckfilmer
♥ är väldigt töntig i vissa sammanhang
♥ har opererats i halsen och näsan
♥ har åkt akut till sjukhus för magsmärtor
♥ älskar att pussa på den jag tycker om och verkligen visa det genom små grejer jag gör!
♥ har dansat ragga och feminine vibe i ett år
♥ har spelat handboll, fotboll, innebandy och gått på friidrott
♥ har ridit i 7 år och varit på ridtur i spanien och ridläger i vemdalen
♥ köper något varje dag och kan absolut inte hålla i mina pengar
♥ äter all mat
♥ föredrar partykvällar framför myskvällar
♥ måste alltid äta frukost innan jag går hemifrån
♥ har haft grad 6 av 9 i acne skala i ansiktet i 2 år
♥ har besökt 8 länder
♥ har klämt av ena fingertoppen som liten
♥ har fastnat med ögat i en krokhylla
♥ har aldrig träffat min morfar
♥ har haft hund, katt, leopardgecko, salamandrar, fiskar, marsvin, underlater, papegojor, kaniner som husdjur
♥ måste alltid känna på dörrhandtaget två gånger innan jag går och lägger mig
♥ det som ni alltid hittar i mitt kylskåp är grönsaker och ost
♥ det ni aldrig hittar i mitt kylskåp är majonäs
♥ faller oftast för badboys (dåligt)
♥ pratar med min mamma minst en gång om dagen i telefon
♥ går inte och lägger mig utan att tvätta bort sminket
♥ måste alltid radera alla skickade sms för dagen innan jag kan somna
♥ gillar att retas
♥ skämms i princip aldrig för något
♥ jag tar död på varje blomma jag får i mina händer (därför hittar ni nästan bara plast hemma hos mig)
♥ min sämsta egenskap är att jag tänker för mycket och är för hetsig
♥ min bästa egenskap är att jag alltid är snäll
♥ det jag klagar mest på hos mig själv är mitt hår
♥ det jag aldrig klagar på hos mig själv är mina ögon och min rygg
♥ ska oftast hitta hundra osaker till en handling
♥ småäter hela tiden utan att jag själv är medveten om det
♥ har två låtar som jag börjar störtböla till, för mycket minnen
♥ har aldrig testat narkotika och kommer aldrig göra
♥ jag har varit hemligt kär i en kille i 2 år (dock vare några år sen nu)
♥ går alltid till jobbet med ett leende på läpparna
♥ är sämst på att låta bli saker som jag vet skadar mig
♥ fullständigt namn är Alexandra Diana von P... Karacsfalvi
♥ jag tar inte i en mask

okej nu orkar ni säkert inte läsa mera. om ni ens orkat läsa dethär :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0