Luftslottet som sprängdes!



Nu blire ett snabbt inlägg för jag är dödstrött.. Hela kvällen har varit jättebra, filmen var grym precis som de andra två. Dock var den seg ibörjan vilket var lite tråkigt. Men fyfan vad Lisbeth är cool, jag önskar jag kunde vara som henne ibland. Gah vilken brud!!!!!!!!!

Mamma och bror tog vaccinet idag, min bror har inte fått några biverkningar än lite ont i armen.. Men min mamma är det mer illa med.. Till en början hade hon bara lite ont i armen, men ju längre tid det gått ju mer förlamning har hon fått i kroppen. När vi skulle gå ut från bion så kunde hon knappt gå själv. Och när vi satt i bilen bröt hon ihop och började gråta.. Helt plötsligt så blev tungan också förlamad så nu kan hon inte prata rent, man hör knappt vad hon säger :'( jag är så himla rädd.. Att se henne så rädd är så fruktansvärt. Kommer ha svårt att somna inatt. Jävla skit vaccin alltså.. Hoppas förfan att det bara är över natten. jag hoppas hoppas hoppas hoppas!! min älskade mamma :( ♥

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0