Magont

Magen blev bara värre och värre.. det slutade med att jag låg på mitt hallgolv och krampade och kröp.. Allt svartnade och jag var ett tag på väg att ringa mamma och säga att vi var tvungna att åka in till akuten.. Men eftersom jag vuxit upp med outhärdliga magsmärtor och besök på akuten mitt inatten så står jag ut med rätt mycket.. (För er som inte känner mig tillräckligt bra så har jag har varit med om väldigt mycket läkarbesök med min mage när jag var lite yngre,  pågick i sådär 2 år) Men iallafall så låg jag kvar där en stund och flåsa som en gravid kvinna på ett ungefär..usch så hemskt det var! Men nu en timma senare har kramperna börjar försvinna och jag mår mycket bättre.. tur är väl det!

Nu sitter jag är rastlös, jättetrött och seg som bara den.. Mitt huvud är förjävligt och jag funderar nästan på att gå och lägga mig så det kan bli en ny dag.. bokföringsvecka, yummie! eller inte.. Men jag skiter i om jag måste pallra mig till skolan, bara jag mår bra och är pigg igen. Nu ska jag äta något gott och sakna lite! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0