Mammaledig!


Hade han varit vampyr skulle han och jag passa perfekt!
Gudars så snygg han är!! Jag typ dog när jag hittade honom..

Gud jag är helt exalterad efter att ha kolla på The Vampire Diaries hela dagen.. Jag känner mig som en vampyr, jag tänker som en vampyr, jag önskar jag var en vampyr.. Eller iallafall hade en pojkvän som var vampyr. Gud så spännande allt hade varit.. Kul med svenska tråkiga killar, alltid samma.. Haha nej gud vad elak jag var nu! Det finns några guldkorn. Jag ska väl försöka sova om en stund, men inte riktigt än. Först ska jag läsa min sista twilight bok och lyssna på mysig musik.

Ja imorgon är det fredag, 5 dagar har då gått av min "sjukdom".. Måste ju säga att än har jag inte vant mig och kommer väl inte göra det heller. Eller jag tänker inte vänja mig, jag ska försöka leva som vanligt. Men ja från att gå till fullbokade helger och stressigt liv är jag nu "mammaledig" åt mitt kära chillande, haha.. Så ja vad händer imorgon? För alla andra blir väl fest och grejer. Men för mig blir det nog soffan. Och är det ingen som vågar sig hit och kolla på idol med mig så åker jag nog hem till min familj på kvällen. Får middag serverad och lite sällskap. Det skadar ju inte i min mörka tid. Nej dags att ta en ipren för nu vill inte halsen vara med och leka längre.

PussPuss♥

Kommentarer
Postat av: bundis

inte fy skam (;

hoppas du blir bättre snart älskling! :( <3

2009-11-06 @ 10:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0