Människans bästa vän

Nu har jag precis sett Marley och Jag! galet vilken fin film, jag har gråtit ut en månads tårar nu på ett ungefär. Så himla sorlig att jag låg och skakade samtidigt som tårarna bara forsade. Man kommer på sig själv med att ligga helt ensam och gråta och då tänker man, vad håller jag på med?! Men jag ser det som känslor. jag är en väldigt känslosam person, visst jag har väldigt svårt med känslor ibland. Men att gråta har jag inte svårt för.. Iallafall inte när det gäller sorliga saker. Jag rekommenderar filmen stort iallafall. Kärleksfullare film till en hund får man leta efter. Människans bästa vän, det stämmer verkligen! En hund älskar dig inte bara för att du har dyra kläder eller åker i en snygg bil, en hund älskar dig heller inte bara för att du är gammal eller ung, söt eller ful.. En hund älskar dig om du älskar honom tillbaka!




Min älskade charlie får aldrig försvinna från mitt liv, jag vet att en dag kommer han somna in! Men jag vill inte, jag har förlorat många djur, men han går inte att tänka sig försvinna. Det går inte. Omöjligt! Nej usch nu ska jag inte fundera mer, kommer sluta i massa bölande igen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0