Min älskade hannah :'(

Nu är jag hemma från jobbet, totalt slut! Har ont i huvudet, fötterna och ryggen ... Var kanske lite tufft att jobba en hel helg såhär på direkten. Vi får se om det blir värre nu eller inte. Stina var förbi och käkade lunch hos mig, mysmys! Nu ska jag ta tag i mitt pluggande så det inte bara rinner ut i sanden. Gör bara en sak idag och resten imorgon. Orkar fan ingenting, är jättetrött!



Hannah, min katt som jag haft sen jag fyllde 4 år hittades idag död på gräsmattan hemma :( Mamma ringde och grät jättemycket, hon var ensam hemma också när hon hittade henne. Helt kall och död ..(hon var rätt gammal, men inte överdrivet). Gud jag kommer verkligen sakna den katten. Hon var så speciell, hon har blivit misshandlad som liten av barn så hon har aldrig tyckt om små barn eller andra människor. Men mig har hon kunnat mysa med hur länge som helst. Hon var totalt vindögd också, världens sötaste kisse .. Usch jag känner mig så ledsen. Den lilla energin jag hade kvar i kroppen har gått ut helt. Jag tycker inte om att förlora djur, även om jag har varit med om det så himla många gånger. Men det är lika jobbigt varenda gång. När jag bodde hemma och hade mina svåraste stunder så kröp hon alltid upp till mig när jag låg och grät på sängen. Sen lät hon på en konstigt sätt som om hon ville trösta mig. Vila i frid min skruttis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0