Misshandlade tänder

De misshandlade mig totalt på tandregleringen :( Först spände de som fan på överkäken och sen när de kom till under så tröck de ner ett sandpapper mellan tänderna och filade. Och jag har jättetrångt därnere, tänk er själva när de pressar ner något mellan tänderna och det inte finns någon plats. Smärta smärta smärta! Sen lindade de ståltrådar runt plupparna på övere raden. Okej jag ger upp för ni fattar allafall inte när jag snackar om pluppar hit och dit. Så svårt att förklara. Det gör iallafall ont att gå tid varje månad...

Eftersom jag är klar med historian så gick jag på stan istället för lektionen. Hittade en ljusblå tröja som fick följa med hem. Där var det stopp för mina pengar måste räcka till julklappar åt alla mina nära och kära. Jag önskar jag var gjord av pengar ibland faktiskt. Så mycket jag vill inhandla. Men jag har valt lägenheten och därför stryks också shoppingen. Kom ihåg i ettan när jag bodde hemma men ändå jobbad varje helg. Hade hur mycket pengar som helst och köpte nya kläder varje vecka. Haha men det var överdrivet.

Nu äre snart mat och sen blir det fika. Tror jag ska sola när jag kommer hem också. Så varmt och skönt, älskar det! Nu dampar en viss christian här bredvid mig, han vill läsa inlägget så får inte skriva mer nu. Såhär blir det stopp..

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0