Mycket film och mys



Ja mår fortfarande blä!! Slog på en kärleksfilm och tyckte lite synd om mig själv eftersom jag inte hade varken sällskap eller glass. Men då kom en liten sötis förbi med glass och avokado.. Så himla gullig! Sen blev jag ensam igen efter lite kramar. Senare kom mamma och hämtade mig så jag fick handla lite, så nu behöver jag inte deppa för att jag inte har någon mat hemma. Hyrde även två filmer och köpte en tidning. Filmerna blev den andra filmen av Johan Falk-filmerna och sen en komedi som heter Marley och jag. Funderar på att laga lite mat och sen sätta på en av filmerna, för jag somnade förut så har sovit en del nu. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0