Mysig söndag!



jag älskar dig!


Nu är jag hemma, har verkligen haft jättemysigt idag! Tråkigt väder bara, förstörde stämmningen på något sätt. Men vad kan man förvänta sig av svensk vinter?! Gott te fick iallafall följa med hem, så det ska jag snart sätta mig och mysa med. Körningen gick också super, går bara bättre och bättre hela tiden och det är så kul :) Körde både dit och hem med fullsatt bil. Tycker det är viktigt att man kan köra fast man har folk där bak.. När vi kom tillbaka till mariefred så satte vi oss på anna på torget och fikad. Det blev en grillad smörgås med mozarella och parmaskinka för min del och en loka. Nu har min älskade evelina åkt hem till enköping igen och mamma & pappa hem till sig. Dags för att göra lite söndagsmys här för sig själv. Blir nog lite serier också, som vanligt (a)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0