Nu har de åkt! :(

Gud vad dagarna går fort alltså, nästan läskigt! Idag har jag iallafall tillbringat mesta dels av tiden på jobbet.. Gjort de sällskap och fikat en hel del. haha fröken tjockis! Elin, alex och marcus var förbi och sa hejdå :( Gud vad sorligt, men vi kommer snart ses igen. Det är så man får tänka! Nu har det iallafall åkt och planet går om 1 timma! 

Sen har jag hyrt twilight som jag och emelie ska se ikväll :D Blir 7:e gången jag ser den filmen ♥ min favorit! Hon kommer om en liten stund och då ska jag laga middag till oss. Hon sover även kvar hos mig, wiiihoooo!

Nu är jag pussugen, men jag får inte pussas :( emelie är mitt lilla offer!! Nu ska jag gå och diska.. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0