Rött hår

Jag har orkat med en skoldag, men gud så trött jag är! :( Känns som jag ska gå i tusen bitar .. Emelie följde med mig hem efter skolan och nu har vi fikat och så har jag färgat hennes hår rött! En nyans av rött blev det, mycket fint tycker jag.. Det är så svårt med röda färger tycker jag, speciellt att få det precis som man vill ha det. Nästan så man måste gå till frisören om man ska lägga i röda färger. Men men nu är det gjort och jag tycker det blev bra.

Vet inte hur länge empa stannar, men när hon går ska jag iallafall bara ligga i soffan och kolla på mina vampyrserier.. Laga lite middag senare. Inget mer, för gud så trött jag är. Måste till skolan imorgon också, men på onsdag tar jag ledigt, orkar verkligen inte.

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0