Saknar er, så flytta hem!

Vad har jag gjort ikväll? Inte mycket för världen, haha!! Emelie och madde var här för ett tag sen och hälsade på :) Madde har ju inte sett min lägenhet så hon ville kika lite.. Jag pratar med alex just nu, jag saknar henne så det gör ont fan! Alla fina och roliga minnen från i somras.. Jag vill ha hem dig, så nu tycker jag du ska flytta hem fort som f*n..Jag ska övertala dig varje dag!!! och du elin, du kan också ta och komma hem. De dummaste ni gjort var att flytta till london, ni tar död på era vänner här hemma :(

saknar saknar saknar saknar saknar

nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen lägga mig och läsa lite innan jag ska sova, godnatt!
Pok


Kommentarer
Postat av: Alexandra

åååå va söt du är <3<3<3 JAG KOMMER HEM TILL DIG ÄLSKLING,kommer aldrig lämna dig igen hihihi

2009-12-02 @ 16:28:29
URL: http://alexandranykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0