Sista minuten jämt

Det gick jättebra att jobba igår, blev bara väldigt väldigt trött!! Men vi var snabba i slutet och fick sluta strax innan halv 5. Då gick jag och handla lite och hyrde en skräckfilm till mig och stina :) Sen kom hon lite senare. Kan bara tala om att filmen var as äcklig. Den hetter Drag me to the hell. Men tack vara att det var humor i den också så kunde vi överleva natten, annars vetifan! Satt hur spänd som helst genom hela filmen och sen när den var slut och jag kunde slappna av fick jag huvudvärk "/.. Tack för en jättemysig kväll skruttan, Jag älskar dig överallt annat! (Förlåt för att jag var så himla trött och tråkig igår).

Nu är jag uppe och pigg, har sovit 11 timmar.. Åh herregud!! Ska strax gå till jobbet. Kul kul!! Sen ikväll blir det att fullkomligt råplugga, jag har ett jätteprov på måndagmorgon och en stor inlämning tills tisdag. Provet har jag inte ens börjar plugga till och inlämningen har jag några delar kvar på. Kl 22.00 lägger jag ner skiten även om jag inte är klar för då börjar Paradise Hotel! :D :D

Bara en vecka kvar i skolan!! såååååååå skönt!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Älskar dig lika mycket tillbaka! <3

2009-11-15 @ 19:20:24
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0