Sjuk igen!

Jag är bombis på att jag har fått en regäl halsluss :( Kan knappt prata och mina halsmandlar är inte att leka med.. Sen kom jag på att när jag var mindre så fick jag alltid ont i magen av halsfluss, men aldrig ont i halsen. Ja skumt vare men läkarna sa att på vissa fall blir det så när bakterierna kryper ner i magen på ett litet barn. Så ja det kanske är dags igen?!

Frågan är nu om jag ska skippa skolan och gå och ta prover? eller om jag ska åka in och se om det blir bättre eller sämre..Det lutar emot att åka in iallafall eftersom det är första dagen på bokföringsveckan och kul att missa det liksom. Kommer ju aldrig hänga med då. Nej jag kämpar idag tror jag. Blir läkaren imorgon om det inte blir bättre.

Förbannade fittsjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0