Skrattar åt allt..

-Va!? ska du visa röven?
-Det ska jag..
-Hahah trodde det var en vampyrfilm ni gjorde och inte en nakenscen
-Uhm..
-Vad jag minns var den rätt hårig haha..
-Du den är skitsnygg!!!
-Om man gillar rumpor med skägg ja


hahaha jag måste ha sämst humor men jag kan inte sluta skratta åt detdär!!


och det roligaste är ju att när han kommer hem står han och tittar på sin håriga röv i spegeln .. HAHAHA jag viker mig av garv..


Nu ska jag gå ner på stan och sola och möta upp emelie, för tjejen ville hålla mig sällskap idag igen :) Eller hon ville att jag skulle hjälpa henne att plugga..Haha bra lärare! Tänk om jag kunde plugga lika mycket själv som jag hjälper henne. det vore nått! aja pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0