Snart klar..

Provet var stort och rätt svårt, men jag skrev så händerna blödde typ.. Hatar när man måste skriva så mycket! Är helt säkert på ett godkänt, men ett vg skulle ju inte sitta fel.. Vi får se!! Sen har jag och stina jobbat klart med bakgrunden till projektet, känns så jävla skönt! Nu har jag bara samhällskunskapen kvar och den ska jag jobba med nu inna jag ska åka hem vid 2.. Kanske hinner jag klart och då slipper jag plugga hemma ikväll. gud så skönt det skulle vara .. Men vad ska jag då hitta på? Kanske dra till gymet och gå lite på banden.. Jag måste träna lite.. men bara lite lite! Är så raslös annars!

Gabriel Antonio - I wanna be the one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0