Snart Paradise Hotel


Min andra halva! tror inte de finns någon bättre!♥

Okej nu sitter jag här förväntansfull på att Paradise Hotel ska börja.. haha vi får se hur många snoppar och sexscener man får ta del av idag då. Förstår inte hur man kan vara så vågad. Det är skillnad på att bjuda på sig själv och skämma ut sig i svensk tv. Men det fattar tydligen inte den där pantade bruttan jackie. En snopp mer eller mindre gör väl inge, mänskligt.. Men många saker går för långt.

Jag har lyckats klämma i mig en varm kopp choklad och jag är redan sugen på en till, men icke alex! Nu ska jag tvätta bort sminket och sen lägga mig i soffan. För sen direkt efter är det läggdags. mamma hämtar mig 07.20  här utanför imorgon bitti.. Jag har utvecklingsamtal kl 8!

PoK

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är världens bästa tjej <3

2009-11-16 @ 22:50:01
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0