Söndagen spenderas på julmarknad

New Moon igår var jättebra, dock väldigt seg! jag var lite besviken men det visste jag att jag skulle vara eftersom jag läst böckerna. Men den hamnar ju fortfarande bland mina favoritfilmer. Alla ska absolut se den! Jag grina som en tok redan efter 20 minuter av filmen och ett antal gånger under filmen. Det är något magiskt med de där filmerna, riktigt läskigt faktiskt. jag kan inte kontrollera mig!!  Men det var ju inte precis bara jag som grät, under en minut satt hela biografen i tårar, man hörde bara massa snyftningar. Vi var hemma kl 12 inatt och då la vi oss i sängen och käka vindruvor och prata sen dog jag av trötthet. jag hade tydligen somnat mitt under att evelina pratat med mig och berättat en lång sak. Shysst vän ;) haha..

Nu är vi uppe och pigga och ska åka till taxinge julmarknad med mamma, pappa och camilla :D Ska bli så himla mysigt, synd att det inte är massor av snö bara !! Jag ska köra till taxinge också, så håll er inne..

Hinner inte skriva mer nu, får ta det när jag är hemma ikväll igen. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0