Studenten är nära

Jaha då var man hemma efter en satans lång dag. Har inte tagit 4 tåget hem på hela året tror jag .. Snacka om bekvämt schema! Redovisningen i samhällskunskapen gick good :) När vi slutade skolan fick jag och emelie sug efter inbakad pizza. Klart vi hoppade av bussen och drog en varsin fet pizza ;) haha jag kan knappt röra mig nu .. Juste!! Utvecklingsamtalet gick också väldigt bra :) så inge smäll på fingrarna från lilla mami.

Nu ska jag kolla på The vampire diaries och sen se paradise hotel senare.. Imorgon efter skolan blir det fika med söta kim och lite annat folk, pojken fyller ju år på Torsdag och åker till thailand i 3 månader på söndag! Kommer SAKNA! Så jag bokade in en fika, tyckte det var passande.


206 dagar kvar till studenten!
satan vad det blir fest då!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0