Svininfluensan eller körtelfeber?

Jag mår så jävla dåligt :'( !!! Natten har varit hemskt, vaknad med smärtor överallt och en fruktansvärd smärta i halsen..När jag vaknade imorse så hade jag 39 graders feber.. Och det är inte så bra på morgonen, för det betyder att den kommer stiga en del under dagen.. Okej i det här samanhanget är det inte kul att bo själv :( känner mig så himla hjälplös.. Mamma ringde läkarna igen eftersom jag har fått så pass hög feber under natten och ännu mera ont i halsen.. Så ska vara hos doktorn 10.45 för att ta prover och sen 11.00 har jag tid hos läkaren. De trodde att jag kunde ha fått körtelfeber.. och det hoppas jag fan inte!! då är det hejdå med träningen på hur länge som helst :'(

Jobbigast av allt är ju att en av mina nära vänner träffade jag också hos läkaren igår, med samma sympom som mig fast hon hade feber.. Jag går ut med virusinfektion och hon med svininfluensan. Fyfan om jag han bli smittad på den där timmen vi satt med varandra.. Men egentligen så spelar det ingen roll då, för värre än såhär kommer det inte bli.. Vi får hoppas på det bästa!

jag hatar dethär, mitt liv är så jävla jobbigt just nu!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kämpa på hjärtat! Du fixar det här, med lite vilja ska du se att du snart är på fötter igen! Tycker synd om dig! Krya på dig och ta hand om dig nu! Älskar dig! Massor! <3<3<3<3

2009-11-04 @ 13:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0