Ta vaccinet mot svininfluensan!

Jag hade fel, det var ingen halsfluss! Vilken tur, men ändå inte.. Hade varit skönt och blivit frisk på 1-2 dagar och sen inte smittat mer. Men nej jag har en virusinfektion som jag måste vila bort.. Så nu ska jag dricka mycket vatten, äta och sova ordentligt.. Hoppas jag är piggare tills i helgen för då väntar väldigt mycket jobb.. Jag har även köpt vitaminer som jag ska börja äta nu, alla tjatar om att det ska vara bra osv.. Vi får väl se om det är dundermedicinen!



Jag har bestämt mig nu, jag ska ta vaccinet mot svininfluensan. Visst det är bivärkningar hit och dit, men än så länge är de bara de i riskgruppen som tagit vaccinet.. och om de nu har blivit så dåliga då kan man ju börja fundera på hur dåliga de skulle blivit om de fick själva influensan. Jag kan stå ut med ont i armen i en dag eller två och slippa den där skiten.. Var tredje barn kommer behöva sjukhushjälp och kanske var tionde kommer dö.. Så ja tänk på det! Ju fler som tar den ju fortare tar vi död på denna äckliga sak..

nej nu måste jag stoppa något i magen! hörs senare.. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0