Taxinge julmarknad

Jag är så arg så arg så arg, men ändå så glad!! Hatar motgångar, jag ska förändra hela mitt liv.. Struntar i vad alla andra kommer säga. Men jag ska göra en sak!! Och tänker inte sluta förens jag nått målet!



Pratade nyss med älskade evelina länge i telefon, saknar henne ännu mera nu! Men hon kommer på lördag =) På lördag på dagen ska jag bara göra saker som tvätta, städa, gå promenad, fika osv.. Sen kommer honey på kvällen och då ska vi äta god mat och sen åka och kolla på New Moon.. Äntligen!!! På söndag ska vi på julmarknad i taxinge. Seriöst årets bästa dag! Snön fattas bara .. Det är iallafall den bästa julmarknaden jag vet. Och där ska jag gå med älskade mami, älskade camilla och älskade eve.. Ska köpa sånthär gott kärlekste med röda hjärtan i (a) Jag är tokiga i speciella småprylar.. Skulle kunna dekorera hela lägenheten med speciella saker.. Jaja min helg kommer bli riktigt bra och framförallt jättemysig.

Nu ska jag dricka massor av vatten och sen tvätta bort sminket och vänta på paradise hotel.
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0