The vampire diaries

Godmorgon, natten gjorde nog extra mycket.. Har sovit 11 timmar och just nu har jag ingen feber :) ... men fortfarande en jävla smärta i halsjäveln. Men det är bara att stoppa i sig ipren!! Men som sagt så är ju körtelfeber så att febern och smärtorna kommer och går i olika grader för varje dag.. Det som tär så mycket på kroppen. När man blir pigg så tror man att man kan anstränga sig lite mer, men det ska man inte göra för det är då man aldrig blir frisk. Så det är bara att hålla lugna puckar här.. Nej jag ska försöka sluta skriva om alla mina besvär nu, iallafall försöka. Ni lär ju få veta när det är som jobbigast igen :P Inte för att det händer så mycket på mina dagar..Så jag får väl hitta på något nytt att skriva om helt enkelt. Men vad ska det vara då?! Inge mode, för det tycker jag inte om..


De är ju inte dåligt snygga alltså!





Jag har föresten börjar kolla på en ny vampyrserie :D The vampire diaries! Måste säga att den verkar riktigt bra, så nu kommer jag väl bli helt besatt.. Men det gör ju inte så mycket eftersom ni knappt kommer se röken av mig ute på en tid.  Och ser ni mig så ser jag väl ut som en vampyr ;) (skratt)
Nu ska jag fortsätta kolla på denna underbara serie. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0